صفحه نخست

رژیم آنلاین

مقالات

بانک کالری

برترین ها

مدیا

درباره ما

اینفوگراف

جستجو در سایت

تلفن مشهد : 3606420 - 36051363          ♥‌ آیا من چاقم ؟‌ ♥          ♥‌ ثبت نام رژیم آنلاین‌ ♥          ♥‌ ادامه رژیم لاغری‌ و     لینک ما در پیام رسان سروش

images/iacf1.jpg

ورزش لاغر می کند یا نه ؟

ورزش  به تنهایی بدون تغذيه مناسب ممكن است اثرات مفيدى كه قابل انتظار است را نداشته باشد.

به طور مثال بسيارى از ورزشكاران كه فعاليت هاى سنگينى از جمله بدنسازى و يا وزنه بردارى و يا حتى ساير ورزش هاى استقامتى انجام مى دهند اگر تغذيه مناسبى نداشته باشند ممكن است بدن در حالت ورزش به جاى استفاده از كربوهيدرات ها و چربى ها به عنوان منبع انرژى از پروتئين ها استفاده كرده كه در نهايت باعث تحليل توده هاى عضلانى و اثر معكوس مى شود.خیلی از افراد با ورزش متاسفانه غذایشان را افزایش می دهند و وزنشان را بیشتر می نمایند.
ابتدا لازم است يك ورزشكار نياز به انرژى خود را جهت انجام فعاليت هاى ورزشى بداند. اگر ما ورزش را در سه گروه سبك، متوسط و شديد تقسيم بندى كنيم نياز به انرژى يك ورزشكار در فعاليت سبك حدود
۱۰۰ _ ۷۵ كيلوكالرى در ساعت است. اين ميزان در فعاليت متوسط به حدود ۳۰۰ _ ۱۰۰ كيلوكالرى در ساعت و در فعاليت شديد به حدود ۵۰۰ كيلوكالرى در ساعت مى رسد.

براى فهم اين مقادير لازم است بدانيد كه ۱۰۰ گرم شكر حدود 400 كيلوكالرى انرژى دارد.یا 100 گرم مغز حدود 650 کیلوکالری انرژی دارد

پس ورزش در صورتی باث لاغری می شود که با رژیم صحیح همراه باشد

گردآوری :

جواد سبحانی

مشاور تغدیه و رژیم درمانی

تلفن :6064720

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اشتراک برای
آپ دیت ودریافت آخرین خبرها

apelle

 هم استانی های عزیز می‌توانید   

اینترنتي ثبت نام کنيد حضوري مراجعه کنيد و تخفيف بگيريد

 20% تخفیف ثبت نام اینترنتی

هر هفته یک برنامه غذایی

ویدئوهای رایگان آموزشی

 

ثبت نام