صفحه نخست

رژیم آنلاین

مقالات

بانک کالری

برترین ها

مدیا

درباره ما

اینفوگراف

جستجو در سایت

تلفن مشهد : 3606420 - 36051363          ♥‌ آیا من چاقم ؟‌ ♥          ♥‌ ثبت نام رژیم آنلاین‌ ♥          ♥‌ ادامه رژیم لاغری‌ و     لینک ما در پیام رسان سروش

پیتزا را با سس فلفل یا گوجه فرنگی خانگی  کمی ماست چکیده تزئین کنید .

پیتزا رژیمی

نان پیتزا : ربع لیوان آرد و بقیه سبوس گندم آسیاب شده + چهار عدد سفیده تخم مرغ ومقداری شیر و آب داغ بعنوان حلال خمیر – خمیر را صاف و کمی کنجد روی آن بپاشید و 10 دقیقه در فر با دمای 180 بماند و بعد مایه را روی خمیر پخته پخش و فقط چهار دقیقه در فر برای پخت کامل پیتزا بماند .

مایه : یکعدد پیاز متوسط را در 5/1 قاشق غذاخوری کره با ادویه سرتف دهید . در انتها 5/1 فنجان عدس گوشت و سیرپخته ، یک فنجان قارچ و زرشک پخته را بهمراه سه قاشق  غذاخوری رب افزوده و سرتف نهائی دهید .

سس : یک لیوان آب گوجه فرنگی را ملایم حرارت دهید تا نصف ان بماند و بعد کمی فلفل سیاه و قرمز ، زرد چوبه ، تخم شوید ، روغن زیتون افزوده 30 دقیقه حرارت ملایم دهید تا جا بیفتد .

پیتزا را با ، دو تکه پنیر محلی و دو عدد مغز گردوی رنده شده تزئین کنید .

 

گردآوری:

 جواد سبحانی

مشاور تغدیه و رژیم درمانی چاقی

تلفن مشهد : 6064720

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اشتراک برای
آپ دیت ودریافت آخرین خبرها

apelle

 20% تخفیف ثبت نام اینترنتی     

 هر هفته یک برنامه غذایی

ویدئوهای رایگان آموزشی

هم استانی‌های عزیز میتوانید اینترنتی ثبت نام کنید حضوری مشاوره بگیرید

 کلاسهای آموزش تغذیه صحیح (رایگان )

 

ثبت نام و شروع لاغر شدن