صفحه نخست

رژیم آنلاین

مقالات

بانک کالری

برترین ها

مدیا

درباره ما

اینفوگراف

جستجو در سایت

تلفن مشهد : 3606420 - 36051363          ♥‌ آیا من چاقم ؟‌ ♥          ♥‌ ثبت نام رژیم آنلاین‌ ♥          ♥‌ ادامه رژیم لاغری‌ و     لینک ما در پیام رسان سروش

چند غذای رژیمی برای بین وعده کسانی که تمایل دارند رژیم لاغری داشته باشند مناسب است

غذای رژیمی

كاناپ گوجه فرنگي: ( غذای رژیمی  )   روي نان رژيمي يك برگ كاهو، بعد يك حلقه گوجه فرنگي، يك حلقه تخم مرغ سفت شده و يك جعفري براي تزيين روي آن بگذاريد.
 

كاناپ  ماهي كولي: ( غذای رژیمی  ) روي نان رژيمي چند برگ جعفري، يك حلقه گوجه فرنگي و يك تكه كوچك ماهي كولي بگذاريد.
 

كاناپ  كاري: ( غذای رژیمی  )  يك تخم مرغ سفت شده را با كمي پودر كاري له كنيد. بعد با يك قاشق سوپخوري پنير سفيد رژيمي مخلوط كنيد و نمك بزنيد. از اين مواد لايه اي روي نان رژيمي بماليد.
 

كاناپ  ژامبون: ( غذای رژیمی  ) كمي ژامبون و يك خيار شور خرد شده را با يك قاشق پنير سفيد رژيمي مخلوط كنيد. از اين خمير لايه اي روي نان رژيمي بماليد و روي آن را با يك حلقه خيار شور تزيين كنيد.
 

كاناپ  لبو: ( غذای رژیمی  )  روي نان رژيمي يك حلقه لبوي پخته بگذاريد، بهد چند برگ ترخون خرد شده را با پنير سفيد رژيمي مخلوط كنيد و نمك بزنيد و روي لبو بگذاريد.
 

كاناپ  زيتون: ( غذای رژیمی  ) 2 زيتون سياه و 2 زيتون سبز را خرد كنيد، هر يك را با يك قاشق پنير سيد رژيمي مخلوط كنيد. كمي نمك و فلفل بزنيد. روي نان رژيمي را با نصف اين مواد و زيتون سبز بپوشانيد و نصف ديگر را با زيتون سياه. با كمي زرده تخم مرغ تزيين كنيد.
 

كاناپ  پنير  كه از شير ميش درست مي شود: ( غذای رژیمی  ) 3/1 يك سوم پنير ركفورت را با 3/2 پنير سفيد رژيمي مخلوط كنيد. كمي خردل ملايم اضافه كنيد. هنگامي كه پنير خوب يكنواخت شد كمي از آن را روي نان رژيمي بماليد. روي آن را با 2 برگ جعفري تزيين كنيد.
 

كاناپ  جعفري: ( غذای رژیمی  )  برگ هاي جعفري يا هر نوع سبزي ديگري را با پنير سفيد رژيمي خرد و مخلوط كنيد. فلفل و نمك سير و نمك بزنيد. روي نان رژيمي بماليد و روي آن را با 2 يا 3 ميگوي كامل تزيين كنيد.
 

كاناپ  كرفس: ( غذای رژیمی  ) روي نان رژيمي لايه اي از خمير مقابل را بماليد: ( غذای رژیمی  ) يك شاخه كرفس را خرد و با يك تخم مرغ سفت له كنيد، نمك و فلفل بزنيد. روي آن را با 2 حلقه كوچك كرفس تزيين كنيد.
 

كاناپ  جوانه هاي مارچوبه: ( غذای رژیمی  ) چند جوانه مارچوبه را با 2 قاشق پنير سفيد رژيمي له كنيد، نمك و فلفل بزنيد. خمير به دست آمده را روي نان رژيمي بماليد. روي آن را با 2 تا 3 جوانه مارچوبه تزيين كنيد.
 

كاناپ  گل كلم: ( غذای رژیمی  )  روي يك تكه برگ كاهو و كمي گل كلم ريز خرد شده با يك قاشق سس خردل بگذاريد. بعد آنها را روي نان رژيمي با يك گل كلم كوچك تزيين كنيد.
 
 

كاناپ  قارچ: ( غذای رژیمی  ) قارچ هاي خرد وپخته شده را در كمي آب ليمو ترش نمك دار و يك قاشق سوپخوري پنير سفيد رژيمي بريزيد. يك قاشق سوپخوري سس كچاپ اضافه كنيد. روي نان رژيمي بماليد. روي آن را با يك قارچ تزيين كنيد.
 

كاناپ  گياهان معطر: ( غذای رژیمی  ) گياهان معطر (جعفري، زباد، كزبره خضرا، ترخون و ...) را خرد كنيد و يك قاشق پنير رژيمي را با آن ها مخلوط كنيد. يك زرده تخم مرغ سفت شده اضافه كنيد. روي نان رژيمي ها بماليد و روي آن را با جعفري خرد شده تزيين كنيد.
 

كاناپ  جوجه مرغ : ( غذای رژیمی  ) يك تكه كوچك جوجه مرغ سفيد و يك شاخه كرفس را خرد كنيد. با يك قاشق ماست و كمي خردل ملايم مخلوط كنيد. روي يك برگ كوچك كاهو اين مواد را بگذاريد و بعد روي نان رژيمي بگذاريد و با كمي جعفري تزيين كنيد.
 

كاناپ  هويج: ( غذای رژیمی  ) 1 يا 2 هويج را رنده كنيد، روي نان رژيمي بگذاريد در حاليكه يك جا در وسط آن براي اضافه كردن يك مقدار جعفري خرد شده بگذاريد. چند قطره ليمو ترش روي انها فشار بدهيد.
 

كاناپ  كلم قرمز: ( غذای رژیمی  ) روي نان رژيمي يك برگ كاهو بگذاريد و بعد روي برگ كمي كلم قرمز خرد شده بگذاريد. چند قطه سس سركه مخصوص روي ان بريزيد. در وسط آن يك مقدار پنير سفيد رژيمي بگذاريد و روي آن پودر كاري بپاشيد.
 

كاناپ  كره ماهي كولي: ( غذای رژیمی  ) يك قاشق قهوه خوري كره ماهي كولي را با تخم مرغ سفت شده و يك قاشق سوپخوري پنير سفيد رژيمي مخلوط كنيد. اين مواد را روي نان هاي رژيمي بماليد و با دو برگ ترخون روي آن را تزيين كنيد.
 

كاناپ  جگر مرغ: ( غذای رژیمی  )  در يك قابلمه يك يا دو جگر مرغ را بپزيد. با گياهان معطر خرد شده و كمي خردل ملايم له كنيد. روي نان هاي رژيمي بماليد. يك حلقه تخم مرغ سفت شده روي هر  كاناپ  بگذاريد. يك قطره سس كچاپ روي ان بريزيد.
 

كاناپ  سالاد: ( غذای رژیمی  ) با ظرافت برگهاي كاهو را خرد كنيد، با يك تخم مرغ سفت شده مخلوط كنيد. يك قاشق پنير سفيد رژيمي اضافه كنيد. نمك و فلفل بزنيد. روي نان هاي رژيمي بماليد. با يك حلقه زيتون و يك تكه كوچك گوه فرنگي روي آن تزيين كنيد.
 

كاناپ ترب: ( غذای رژیمی  ) تكه هاي يك بيسكويت را در سس كچاپ خيس كنيد. هنگامي كه خوب آغشته شدند، فشار بدهيد تا مايع اضافي بيرون بيايد. تربهاي خرد شده را اضافه كنيد. از اين مواد روي نان هاي رژيمي بماليد و همه را با حلقه هاي نازك ترب تزيين كنيد.
 كاناپ  نخود فرنگي هاي كوچك: ( غذای رژیمی  ) كمي از پنير سفيد رژيمي را با كمي خردل مخلوط كنيد. نمك و فلفل بزنيد. روي نان هاي رژيمي بماليد و با يك تكه گوجه فرنگي و چند نخود كوچك خام تزيين كنيد.
 

كاناپ  ماهي تن: ( غذای رژیمی  ) يك تكه كوچك ماهي تن طبيعي را با 1 قاشق پنير سفيد رژيمي مخلوط و له كنيد. نمك و فلفل بزنيد. روي نان هاي رژيمي بماليد. با يك نصفه زيتون سياه تزيين كنيد.
 

كاناپ  زيره: ( غذای رژیمی  ) با چنگال 1 يا 2 قاشق سوپخوري پنير سفيد رژيمي
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اشتراک برای
آپ دیت ودریافت آخرین خبرها

apelle

 20% تخفیف ثبت نام اینترنتی     

 هر هفته یک برنامه غذایی

ویدئوهای رایگان آموزشی

هم استانی‌های عزیز میتوانید اینترنتی ثبت نام کنید حضوری مشاوره بگیرید

 کلاسهای آموزش تغذیه صحیح (رایگان )

 

ثبت نام و شروع لاغر شدن