صفحه نخست

رژیم آنلاین

مقالات

بانک کالری

برترین ها

مدیا

درباره ما

اینفوگراف

جستجو در سایت

تلفن مشهد : 3606420 - 36051363          ♥‌ آیا من چاقم ؟‌ ♥          ♥‌ ثبت نام رژیم آنلاین‌ ♥          ♥‌ ادامه رژیم لاغری‌ و     لینک ما در پیام رسان سروش

پروتئین روزانه

 

بزرگسالان در هر روز نیاز به  0.75 گرم  پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن خود دارند. که این مقدار در کودکان در حال رشد، نوجوانان، ورزش و فعالیت بدنی، شیردهی، تروما، عمل جراحی، زنان باردار و شرایط نقاهت پس ازسوء تغذیه بیشتر است. بدن مردان چون توده عضلانی بیشتری نسبت به زنان دارد نیاز به پروتئین بیشتری هم دارند. ( مردان و زنان 19-50 سال روزانه 55.5 گرم و زنان 45 گرم پروتئین نیاز دارند )

توجه :اگر شخصی انرژی مورد نیاز خود را از رژیم غذایی دریافت نکند بدن او برای دریافت انرژی از پروتئین های عضلات استفاده می نماید و این امر به مرور زمان باعث تحلیل رفتن عضلات می شود .

بدن انسان قادر به ذخیره پروتئین نیست و در بدن تجزیه و خارج می شود.1- اگر کلیه ها دچار بیماری شوند توصیه میشود که افراد پروتئین کمتری مصرف کند زیرا کبد نیتروژن را از اسید امینه بر داشته تا به عنوان سوخت مصرف کند و نیتروژن باقی مانده قسمتی از ملکول اوره می شود و بایستی توسط کلیه ها از بدن دفع شود. 2- از طرفی دریافت پروتئین اضافی باعث می شود تا بدن کلسیم بیشتری دفع کند و این باعث کمبود کلسیم میشود. و باعث کاهش تراکم استخوان ها میشود. 3- غذای غنی از پروتئین ( گوشت ) سرشار از چربی اشباع می باشد و این امر باعث افزایش چربی اشباء می شود.

 

اشتراک برای
آپ دیت ودریافت آخرین خبرها

apelle

 20% تخفیف ثبت نام اینترنتی     

 هر هفته یک برنامه غذایی

ویدئوهای رایگان آموزشی

هم استانی‌های عزیز میتوانید اینترنتی ثبت نام کنید حضوری مشاوره بگیرید

 کلاسهای آموزش تغذیه صحیح (رایگان )

 

ثبت نام و شروع لاغر شدن