صفحه نخست

رژیم آنلاین

مقالات

بانک کالری

برترین ها

مدیا

درباره ما

اینفوگراف

جستجو در سایت

تلفن مشهد : 3606420 - 36051363          ♥‌ آیا من چاقم ؟‌ ♥          ♥‌ ثبت نام رژیم آنلاین‌ ♥          ♥‌ ادامه رژیم لاغری‌ و     لینک ما در پیام رسان سروش

صبحانه يكي از گزينه هاي زير را انتخاب كنيد

 

1 -  نصف ليوان شير كم چربي + 2 عدد بيسكويت سبوسدار

2 – 1 كف دست نان + 1 تكه پنير + 2 عدد گردو + 1 عدد گوجه و خيار

3 – 1 فنجان عدسي

 

يكي از گزينه هاي زير را جهت صرف ناهار انتخاب نماييد

 

(10  قاشق غذاخوري برنج ( كم روغن ) + نصف ليوان ماست و شويد و زيره + نصف ليوان سبزي پخته +

 

8  قاشق غذاخوري برنج ( كم روغن ) + نصف سينه مرغ + نصف ليوان ماست و شويد و زيره + نصف ليوان سبزي پخته

 

2 كف دست نان + 100 گرم ماهي ( بخار پز يا كبابي يا  فر )  + نصف ليوان ماست و شويد و زيره

 

8 قاشق برنج   + 100 گرم ماهي ( بخار پز يا كبابي يا  فر )  + نصف ليوان ماست و شويد و زيره

 

سوپ سبزيجات :

نصف پياز كوچك + 30 گرم سيب زميني + 30 گرم هويج+ نصف قاشق رب + 1 قاشق آبليمو + 1 قاشق آرد + ادويه و سبزي به مقدار دلخواه

 

سوپ ورميشل

مانند سوپ سبزيجات ميباشد فقط 1 قاشق ورميشل به آن اضافه گردد

آش آلو

سبزي آش40 گرم + پياز 10 گرم + آلو 2 عدد +  برنج 10 گرم + نعناع خشك + آب گوشت يا قلم چربي گرفته

سوپ عدس

 عدس 30 گرم + پياز 10 گرم + روغن 1 قاشق م + آرد 1 قاشق م + پودر كاري نيم گرم + جعفري خرد شده + آب گوشت يا قلم ( چربي گرفته )

آش حليم

نخود 10 گرم شب قبل خيس شده و آبش دور ريخته شود + 20 گرم جو + پياز10 گرم + روغن 5 گرم + آرد 5 گرم + آب گوشت يا قلم چربي گرفته ) يكي از غذاهاي  بالا را با 1 كف دست نان و نصف ليوان ماست و شويد و زيره ميل گردد

 

 شام يكي از گزينه ها انتخاب گردد :

نصف ليوان ماست و شويد و زيره + يك و نيم كف دست نان + نصف ليوان براني

1 كف دست نان + 2 عدد كدو + آب پز + 1 عدد هويج و سبزيجات

 خوراك كدو 2

يك عدد كدوي سبز را حلقه حلقه كرده +4 شاخه كرفس + پيازچه + 4 قاشق لوبيا سبز پخته + نمك و فلفل و سركه كمي  +1 قاشق روغن زيتون+ يك كف دست نان+ 1 تكه گوشت

 

؟كدوي پر شده

2 عدد كدو را 5 دقيقه در آب بپزيد طولي بريده مغزش را در بياوريد مغزها را مكعبي ببريد +( 1 حبه سير نصف فلفل دلمه اي + 1 عدد گوجه + 1 قاشق جعفري + 1 قاشق ريحان + 1 عدد پياز قرمز كوچك همگي را با گوشت كدو مخلوط كنيد )درون كدو چيده نيم ساعت  در يخچال بگذاريد + 1 كف دست نان

 

ساعت 10 صبح نصف ليوان شير + 1 عدد ميوه رسيده با پوست

عصرانه 1 عدد ميوه رسيده + 1 عددد بيسكويت سبوسدار يا 1 عدد ميوه + 2 عدد گردو

قبل از خواب نصف ليوان شير ولرم

سبزيجات به صورت پخته بيشتر مصرف شود

از مصرف قند و شكر دوري شود

15 عدد توت خشك يا كشمش جهت صرف چاي

روزانه 2 قاشق غ روغن زيتون مصرف گردد

 

گرد آوری :

جواد سبحانی

مشاور تغدیه و رژیم درمانی

تلفن : 6064720-6066529

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اشتراک برای
آپ دیت ودریافت آخرین خبرها

apelle

 20% تخفیف ثبت نام اینترنتی     

 هر هفته یک برنامه غذایی

ویدئوهای رایگان آموزشی

هم استانی‌های عزیز میتوانید اینترنتی ثبت نام کنید حضوری مشاوره بگیرید

 کلاسهای آموزش تغذیه صحیح (رایگان )

 

ثبت نام و شروع لاغر شدن