هشدار

JLIB_APPLICATION_ERROR_LIBRARY_NOT_LOADING

دراز و نشست 2

 دراز و نشستدراز و نشست

 دراز و نشست و لاغری شکم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟( توتال کور)
ورزش های شکمی برای کاهش چربی شکم، کالری کافی نمی سوزانند.
دراز و نشست فقط باعث سفت شدن موقتی عظلات شکم شده  مانند پوشیدن گن عمل کرده و و ظاهرا لاغر دیده میشویم .
عضلات شکم بسیار کوچکهستند و نمی توانند باعث از بین بردن چربی شوند .
در زمان استراحت، بدن در حدود 1 یا 2/1 کالری در دقیقه می سوزاند. در ورزش های شکمی، زمانی که به پشت دراز می کشید، در حدود 2 کالری در دقیقه سوزانده می شود. آن سوزاندنی  که شما احساس می کنید، خستگی ماهیچه هاست، نه مصرف انرژی کافی یا سوزاندن مقداری چربی.
زمانی که به یکباره ماهیچه های زیادی را به کار می گیرید تا کل بدن را به حرکت درآورید(آیروبیک بهترین ورزش است  )، کالری بیشتری می سوزانید. مثلا، در یک پیاده روی تند یا تقلا روی دستگاه ورزشی، تقریبا هر دقیقه 8 تا 15 کالری می سوزانید. لذا، با انجام این ورزش ها کالری و چربی بیشتری را حذف می نمایید، نسبت به زمانی که 30 دقیقه دراز و نشست می کنید.
با انجام فعالیت هایی همچون پیاده روی و دویدن- نه فقط منقبض ساختن ماهیچه های شکمی- می توانید چربی شکم را کاهش دهید. ورزش های شکمی به نظر می رسد موثر باشند، اما نه به آن اندازه که بعضی مردم می پندارند. ورزش های شکمی باعث مقاومت و استحکام ماهیچه ها می گردند. اما برای کاهش چربی شکم، کالری به اندازه کافی نمی سوزانند. لذا اگر چربی اطراف این ماهیچه ها دارید، آن قسمت شل، چاق و پهن به نظر می رسد، حتی اگر شکمی قوی داشته باشید.
جهت لاغر شدن موضعی باید چربی های آن منطقه را تحریک نماییم

جواد سبحانی
مشاور تغذیه و رژیم درمانی

 10 کلید موفقیت جهت اجراي يك رژيم لاغري موفق

2 شرط برای لاغر شدن

برای لاغر شدن غذاهای تصفیه شده،شکر و قند، نخورید

چرا رژیم غذایی لاغری بعضی از افراد با شکست مواجه می شوند

 

 

چاپایمیل

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

بیشترین بازدید

آخرین مقالات

گوشه

kantrium.com | Finland | Helsinki | Denmark