مقابله با ویار غذایی

Confronting Food Variations

مقابله با ویار غذایی
زندگی همیشه استرس های خود را دارد؛ اما مقابله با آن طبق روش های سالم و تغذیه ای می تواند اثرات خوبی بر اعتماد به نفس، سطح انرژی، وضعیت احساسی و وزن بدن داشته باشد. چندین راه برای مقابله با ویار غذایی وجود دارد که عبارتند از:
روز خود را با مصرف صبحانه آغاز کنید تا آن قدر گرسته نشوید که نتوانید غذاخوردن خود را کنترل کنید.
احساس عذاب وجدان خود را از طریق اجتناب از طبقه بندی غذاها به انواع خوب و بد، کنترل کنید. بعضی از غذاها نسبت به بقیه سالم ترند؛ اما میان وعده ها و غذاهای ناسالم هم می توانند به مقادیر کم تر و منطقی مصرف شوند.
برای هر هفته از قبل برنامه ریزی کنید. فکر کنید در مدرسه، محل کار و سایر فعالیت های خارج از منزل چگونه می توانید گزینه های خوب غذایی داشته باشید.
میان وعده های سالم را همیشه در دسترس داشته باشید. این کار را در منزل و محل کار انجام دهید.
هیچ گاه مدت زمان طولانی بدون غذاخوردن سپری نکنید.
منابع پروتئین خالص را با غذاهای کربوهیدراتی پر فیبر ترکیب کنید تا به این ترتیب برای چند ساعت انرژی داشته باشید و احساس سیری کنید.
ویاربه غذا یک حالت استثنایی برای فرد است و نمی تواند به طور مداوم ادامه یابد. اگر فرد سبک زندگی سالم داشته باشد به طور مرتب از گزینه های غذایی سالم استفاده کرده و وعده ها و میان وعده های منظم دریافت کند، می تواند ویار خود را کنترل نماید. زمان زیادی که برای برنامه ریزی غذایی و میان وعده ها صرف می شود، چه صرف غذا در منزل و چه محل کار باشد، می تواند تضمین کننده مصرف معقول غذا و پاسخ به تمایلات بشود.

چاپایمیل

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

بیشترین بازدید

آخرین مقالات

kantrium.com | Finland | Helsinki | Denmark