صفحه نخست

رژیم آنلاین

مقالات

بانک کالری

برترین ها

مدیا

درباره ما

اینفوگراف

جستجو در سایت

تلفن مشهد : 3606420 - 36051363          ♥‌ آیا من چاقم ؟‌ ♥          ♥‌ ثبت نام رژیم آنلاین‌ ♥          ♥‌ ادامه رژیم لاغری‌ و     لینک ما در پیام رسان سروش

images/iacf1.jpg

چند تذکر مهم در رژیم غذایی نارسایی قلب :

رژیم غذایی قلب
1.    برای جلوگیری از افزایش چربیهای خون، رژیم غذایی همراه با کنترل وزن و افزایش فعالیت و ورزش توصیه می شود.
2.    کاهش چربی اشباع شده و افزایش چربیهای غیراشباع از اصول رژیم غذایی مناسب در پیشگیری و درمان بیماریهای قلبی – عروقی است.
3.    افزایش مصرف فیبرهای محلول در آب (صمغها، پکتین، همی سلولز و پلی ساکاریدهای ذخیره ای) اثر مهمی در کاهش کلسترول و تری گلیسرید دارند. مواد غذایی غنی از فیبر محلول عبارتند از: سبوس جو دو سر، حبوبات خشک، جو و میوه ها. فیبرهای نامحلول غذایی (سلولز، لیگنین و بسیاری از انواع همی سلولز) که در بسیاری از سبزیها، گندم و غلات وجود دارند، چنین اثری ندارند.
4.    رژیم غذایی معمولی بسته به میزان نمک مصرفی و غذاهای سدیم دار حاوی 4 تا 10 گرم سدیم می باشد. میزان سدیم به طور طبیعی در غذاهای حیوانی (شیر، پنیر، تخم مرغ، گوشت، ماهی، ماکیان) نسبتاً بالا است. سبزیهای نظیر کرفس، هویج، اسفناج، شلغم سفید، چغندر، برگ سبز چغندر، ساقه های کنگر نیز غنی از سدیم هستند (50 تا 80 میلی گرم سدیم در هر سروینگ). برای بیمارانی که داروهای دیورتیک مصرف می کنند و همچنین برای بیمارانی که رژیم کاهش وزن دارند مصرف میوه اهمیت زیادی دارد.
5.    برای تنظیم رژیم غذایی کنترل هیپرلیپیدمی می توان از فهرست جانشینی مواد غذایی استفاده نمود.

آیا چاقی سبب مشکلات قلبی و عروقی می شود؟

اورليستات ( ونوستات )(فت استاپ ) ( Xenical ) داروي درمان چاقي

چاقی مهم ترین علت بالا رفتن فشار خون و دیابت در کشور است

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اشتراک برای
آپ دیت ودریافت آخرین خبرها

apelle

 هم استانی های عزیز می‌توانید   

اینترنتي ثبت نام کنيد حضوري مراجعه کنيد و تخفيف بگيريد

 20% تخفیف ثبت نام اینترنتی

هر هفته یک برنامه غذایی

ویدئوهای رایگان آموزشی

 

ثبت نام